Slapppp?

Idag har jag inte gjort något, oj va stolt jag är. Inte :) Skulle ha lagt över filmen som vi spelade in hos Felicia, men tydligen hade vi glömt bort att spela in en scen, HAHA fy fan va sämst vi är. Sen tog ju batteriet i kameran slut så den va nog inte så bra ändå. Men vi får låna en kamera med till Skåne så vi ska filma en ny där :) Blir nog bra.

Idag ska jag packa och ha mig, annars händer inget annat. skönt :)

Igår gick jag och Felicia runt på stan tills klockan var sju nästan, kul :) Köpte glass osv. Sen satt vi hemma hos mig ett tag innan Pauselius kom och så åkte vi runt me honom lite, skjutsade hem Feli och sen hände en sak med bilen som han skämdes lite över, men de var faktiskt liite kul iaf ;) Haha :D Kom hem vid 10 halv 11 och då la jag mig direkt :)

Nu ska jag snart ha svenska sen slutar jag :) Hejs svejs! / Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0