Påsken

Nu är jag hemma! :) I Karlstad dock, imorrn drar jag hem till Hagfors. Kan ju dra min underbara påsk lite snabbt då :)
Torsdag: Louise och jag gick på stan, kollade en liten stund på torget när spelarna kom, sen gick jag för att möta Andreas. Snyggingen kom och vi kollade på Marley och jag :) Ganska mysig film, men inte jättebra direkt :P Sen åkte vi hem hit och mööös :)
Fredag: Tog tåget vid halv 2 till Sunne :) Den kvällen hamnade vi hos Ellen me nåra av hans kompisar. Kollade på The condemned :P En ganska läskig film, haha!
Lördag: Andreas har ju fyllt 20 så hans mormor å morfar kom på besök. Åt påskmiddag och tårta :) Senare på kvällen blev det grillning och lite dricka hos Daniel.
Söndag: Då gick vi och köpte mjukglass :) Sen på kvällen var vi hos Daniel igen och slappade me massa folk :)
Måndag: Glass igen, dock vanlig glass och med mer besök :) Senare gjorde vi tacos hemma och på kvällen blev de bara en hemmakväll :)
Idag åkte vi med bussen mot Karlstad vid 12. Andreas bästa tjejkompis Mariheléne var med :) Hon skulle följa med Andreas ner till Skåne och hälsa på :D Så ja fick träffa henne :) När jag kom hem kollade ja runt på internet osv och drog sen till Felicia. Där var Malin och Jossa också :) Men de åkte sen hem och ja å Felicia kollade själva på dubbelavsnitten av Desperate Housewives :)

De va min påsk de. Nu ska ja nog snart sova :) Så godnatt!



Såhär varmt och skönt var det i lördags när vi var utanför Jon och spelade lite innebandy/basket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0