Över

Ja nu är det söndag och helgen är över. Men det gör inte så mycket för jag vill bara att det ska bli torsdag ändå :) tror att jag kommer ha fullt upp alla dessa dagar fram tills dess ändå :)

Igår umgicks jag iaf med Jimmie å nåra fler killar. Först åkte vi å titta på fotboll och sen åkte vi å lira lite basket ;) hoho, de är sommar de :) Och eftersom jag är bäst och spöar Jimmie så ville inte ha va med när ja spela ;) Feegis :D

Sen på kvällen åkte jag till Eva där vi grillade. Jag åt JÄTTEmycket. Men gott vare :) Sen åkte jag till farmor där jag fick äppelpaj, så ja, denna helgen har jag ätit ordentligt iaf, det är en sak som är säker :)

Intervju i Sunne idag, vi blev indelade i grupper, fick 2 gruppuppgifter som vi skulle lösa och redovisa och sen fick vi en individuell uppgift där vi skulle stå framför en "jury" som bestod av de som väljer ut de som ska jobba och berätta lite om en själv och varför man passar för det jobbet :) Haha, kändes som att stå framför en Idol-jury. Men ja tror de gick bra, de blev avslappnat direkt då vi började skratta åt varandra där inne så :) Jag och juryn, för de va ingen annan där :P Men jag får besked till veckan eller veckan efter om jag får jobbet. Känns som att de va ganska hård konkurrans, men ja hoppas :)

Fick skjuts av farmor och farfar dit och de väntade även på mig så jag fick skjuts till Karlstad sen också :) Åkte till IKEA där farmor köpte lite grejer åt mig, bl.a. en ny badrumsmatta, en ROSA datorväska, ett överkast m.m. sen köpte ja nåra smågrejer själv :)

Nu är jag alltså hemma i lägenheten :) Gottgott.

Ska läsa lite bloggar och så nu ;) Så på återhörelse ! :D  / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0