Ny dag

Jävla skit, nu raderade jag allt jag skrev :( BAAAAAAAJS. Vaknade iaf klockan 11 av ett sms, så då kunde jag inte somna om :P Nu sitter jag och kollar på Äntligen Hemma men funderar starkt på att gå ut och lägga mig i solen. Termometern bakom mig visar 35 grader nu när solen ligger på :D Fyfan va gött!

Annars idag vet jag inte vad jag ska göra mer än att jag ska grilla ikväll med faster Eva och barnen :) Ska bli mysigt.

Föresten så lämnade jag in min uppsats om en social fråga i fredags och Jens läste igenom den direkt. Han sa att de va nåra få saker som jag skulle utveckla så skulle jag få MVG sen :) Och sen sa han att om jag körde stenhårt på nästa uppgift, som också är den sista och jag skulle få MVG på även den, så får jag MVG i hela kursen :D Inte fel, inte fel ;)

Ne, ha en superdag! / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0