Gymnasiemässa

Har precis kommit hem från den. Trodde att vi skulle få fullt upp, men Malin som går i MKK 2 pratade istället för oss :) Så det enda jag och Sofia gjorde var att springa runt å dela ut påsar med katalog, penna och nyckelband i som de står InfoKomp på. Haha, sen drack vi kaffe, festis, dricka och Sofia rökte lite då och då ;) Fick sluta tidigare. Varför vi inte behövde prata nåt vet ja inte, Thomas tog med Malin hela tiden och sen sa han att vi fick gå hem.

Delade även upp dagen imorrn så att vi slipper bara där så länge. Egentligen skulle vi ha varit där från 20 över 8 på morronen till 8 på kvällen. Men nu ska Sofia ta förmiddan, jag eftermiddan och Malin kvällen. Ja och Malin fick de kortaste passen, endast två timmar typ :) Gott. Så jag börjar ett och slutar typ 3 imorrn :D

Haha, tog kort på bilden som ja egentligen trodde skulle vara liten, men de var de inte alls. Dock tror ja inte så många tänkte på att den fanns där ;)



Nu ska jag snart diska lite :) Kanske städa också, sen blir det mat och efter det ska jag till Felicia för att filma. Glömde manuset i skolan igår så de gick inte.

Pussiluss / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0