Besök

Pappa kom på besök förut. Han hade bytt motorcykel med en. Skulle egentligen ha köpt den me så frågade han om den personen var intresserad av ett byte och de va han. Så nu bytte han bort en motorcykel som han inte ville ha. Bra köp de tycker ja ;) Noll kronor :D

Sen kom han förbi här som sagt, han hade köpt med mat åt mig. Första gången jag åt idag (Y) Fy fan va hungrig jag var :P

Nu ligger jag och kollar på Medium, ska snart sova. Imorrn äre fredag och jag åker hem till Hagfors :)

/ Ida

Föresten så tyckte mamma att min uppsats om rasismens historia var superbra också :) Så den ska lämnas in imorrn. Men bara för att hon tycker så, så tycker säkert inte Jens de. Men jaja, fårse hur de går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0