Återigen måndag

Men nu är det som sagt bara tre dagar som är framför mig :) Sen ledig en och en halv vecka. Oj va ja tjatar, men de ska ju bli så kul, och gött å va ledig också :) Bara jag och Feli som är i skolan, de andra två skippade det av någon anledning? Sen drog Emma och Sofia hem innan sista lektionen nu som är gk :)

Funderar på om vi ska gå och köpa mjukglass sen, så jävla varmt och skönt ute :) Dock vet jag inte om solen skiner för tillfället, men det är iaf hur varmt som helst i skuggan. Lika varmt som innomhus, om inte ännu varmare :) Så de blir gött!

Nu ska jag göra klart det sista inom gk, sen slutar vi snart! :)

Hej så länge! / Ida

Kommentarer
Postat av: joss

spela vel ingen roll varför vi skippa det vel

2009-04-27 @ 20:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0