ÅÅÅH

Satt ute i solen ett tag förut, men de stekte som fan så jag orkade inte sitta så länge. Känns nästan som sommar när de blir alldeles vindstilla :) Tog mig iaf en cykeltur upp till farmor och farfar, där var jag ganska länge. Fick mat (kyckling, potatissalllad och chips) och sen kollade vi på bl.a. wipeout och färjan. Sen åkte jag hem och nu har ja varit me pappa å köpt choklad :)

Vet inte vad det blir ikväll... hoppas på nåt iaf, för imorrn kan jag inte vara vaken länge, ska ju upp tidigt och åka till Sunne på söndag. Sover föresten hos farmor och farfar imorrn, var nog säkert ett år sen minst :O

Nu saknar jag Andreas superduper mycket! Så jävla skönt att jag ser honom på torsdag! :) Fy tusan va kul de ska bli. Sen följer ju även bästa Feli med ner ;) Hihi.

PUSS på dig MIN älskade.

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0