19 April

Tro det eller ej, men jag har inte varit vaken så himla länge. Vaknad kvart i två (Y) Dagen igår var bra.
Jag och Emma gick och köpte glass, sen åkte vi hem hit och sen till Emma för att kolla på robinson :)
Efter robinson var vi sugna på fest, så vi gjorde osss iordning och fick sedan skjuts av Jimmie till Bergsäng :)
Var ganska mycket folk där, men kanske inte så många som vi umgås med. Men de var helt okej ändå. Träffade några som jag inte sett på ett tag =)

Blev kvar där ganska länge och Emma åkte hem innan mig. Jimmie kom å hämtade mig, vi åkte till Sörby för å hämta nåra där. De va hur dryga som helst och skulle åka flakmoped efter bilen till Hagfors (Y) men de blev för drygt å krångligt så sen blev de bil. Skjutsade typ alla till Hagfors och sen skulle Sebb till gumma. Efter de åkte vi till Jens där Jesper va, de skulle se nån kampsport men boxen funkade inte.. så ja, kom nog hem runt 6 tror ja. Tidigt. Haha

Nu ska jag alldeles strax dra till farmor och äta mat :) Sen bär de iväg hem till kd. Ska bli skönt faktiskt. Dock gillar ja inte att skolan börjar igen, men men. Går bara en och en halv vecka sen drar ju jag och Felicia ner till Andreas i Lund :D GÖTTMOS.

Hare!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0