Trött, trött och åter trött

Denna dagen har gått segt, fast ändå har jag inte gjort så mycket. Jag var jävligt trött när jag vaknade imorse, berodde antagligen på att jag inte sovit mer än 5 timmar två dagar i rad. Men inatt sov jag iaf 8 timmar. Skoldag var iaf väldigt seg, ville bara hem.
Efter skolan tog ja bussen till centrum direkt, köpte p-piller på apoteket, och sen kollade ja efter vinterjackor. Vettefan om de blir nån peakjacka, fanns typ ingen fin när ja kollade. Sen hade ja ju inte tänkt betala 3500 för en jacka, men ja vet inte om de finns nån billigare variant. Jag gick istället och kollade på stadium, och där hittade ja en everest kappa, 1299 kostade den :) Men de dumma va ju att ja hade ju tänkt använda min jacka som skidjacka också, och de kan jag inte göra med den. Men oj va varm den verkade, och fin varen också :) Tror fan ja ska köpa nån sån ist. De återstår att de :D

När jag kom hem cyklade jag och Jessy till pekås på rud och handlade lite mat. Lagade sen makaroner och köttbullar och jag kollade på harry potter. Jag somnade nåra gånger, och när den var slut satte jag mig här :)

Imorrn kommer som sagt Anna hit :) Saknat henne. Vi handlade också kyckling förut, så det blir kyckling, potatisklyftor och creme fraiche imorrn :) Mums, längtar redan efter mat.

Nu ska jag nog snart sova. Slutar 2 imorrn också ;) Gott!

God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0