Passion

Just de, tänkte berätta att vi såg en film idag på religionen. The passion of the christ, inte hela filmen. Men vi såg i början, i mitten och sen slutet. Ja har tänkt flera gånger förut att ja skulle vilja se den, och tyckte de skulle bli kul å se den i skolan nu. Men ja vettefan om de va så kul, visst den va ju bra osv. verkligen, men fy va hemsk säger ja bara :O Ja hade hört att den va rå, men inte SÅ rå. Uschusch, jag och Felicia satt och kollade bort ganska mycket, för de va så hemskt så ja klarade inte av att kolla. Men den var ändå bra.

The Passion of the Christ


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror jag har sett den faktiskt:) kanske inte men jag tror det

2008-09-11 @ 15:49:14
Postat av: Emmis

Den är hemsk!

2008-09-11 @ 16:55:12
Postat av: Ida

Aaa, den är riktigt hemskt :O

2008-09-12 @ 13:14:30
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0