onsdag

Nu sitter jag i skolan och väntar på att mina kompisar ska komma :) Anledningen till att jag är här så tidigt är för att jag åkte och hälsade på Andreas igår, så jag har åkt tåg hit från Sunne, och då går det inte direkt att välja tid.

Ja igår då: Vi fick sluta tidigare så jag hann med två-tåget, vilket va bra :) När jag kom fram gick vi hem till honom och tog de lugnt ett tag, sen åkte vi å handlade, sen lagade han mat åt oss, tog ganska länge då de va mycket som skulle göras. Tror rätten hette fried rice eller nåt, de va thailändsk mat iaf :) och det blev väldigt gott. Efter de följde ja med och kollade på hans baskettränning vid 8, och när vi kom hem tog vi varsin bit kladdkaka och sen somnade jag vid 11.

Idag har jag inget planerat, slutar fyra så jag lär vara ganska trött i eftermiddag. Kanske sover en stund eller så.

Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0