mys

Idag har jag och Jessy haft en lugn dag, lite mys =) eller aa, typ. När vi kom hem satte vi genast igång med å installera sims på respektive datorer :) Vilket gick bra, men sen när vi skulle spela gick de sämre. Så jag blev så lett och sur så tillslut satte ja mig och spelade ENDAST de äldsta sims ;D wihooo, liv!

Jaja, vi ska iaf snart kolla på idol, och nu har vi tända ljus här :) Riktigt mysigt :D haha. Ska försöka lägga mig vid typ 10 idag också, känner att jag behöver sova. Imorrn efter skolan drar ja med min flickor från klassen och fikar :) Sen ska jag möta upp Emma (!! :D ) nån gång efter där. Vet inte när men, kul skare bli :) Tror hon skulle kolla lite på stan, sen ska vi hem och så får hon se allt, tror vi ska fixa hennes blogg också :)

Nu har jag lagt in bilden på tjejerna i klassen. Dock saknas Josefine. Men nån gång ska ja väl få bild på henne också :) Jag är också med på bilden, och jag ser rätt mobbad och tjock ut ^^ men de får la gå :D haha

Jag längst till vänster då, sen äre : Louise, Felicia och Malin. Jossa tar kort :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0