I'll be there for you

Denna dagen har gått ganska fort. :) Skolan var inte alls jobbig, eftersom vi slutade 2. Efter det hämtade jag upp Anna i centrum och vi åkte hem till mig :) Jag fick lov att diska direkt eftersom ja inte gjorde det igår. Sen satt vi och pratade/kollade på tv lite, och sen satte vi igång med maten :) Den blev väldigt god, och när vi åt den kollade vi på Bert stjärt ;) haha. De va trevligt. Sen skulle Anna hem igen, för hon har ju busskort, och efter 8 måste man ju betala. Så därför kunde hon inte stanna länge. Men vi får ses snart igen tycker jag :)

Jag har riktigt ont i ryggen, tredje dagen irad nu. Ingen aning om vad det är, men ja hoppas att det inte är nått allvarligt. Har iof alltid haft lite problem med ryggen men, har inte haft såhär ont. Jaja, blir de inte bättre får ja kolla mig.

Imorrn äre en halvjobbig dag i skolan, går till tre. Men vi har 2 timmars grafisk kommunikation på eftermiddan, och de e inte å tråkigt. Så den går säkert fort :) Sen åker ja till min Andreas och sover över :) MYS

På lördag ska ja ta bussen in vid 10, till stan alltså. Och dit kommer Josse å Jossi :) Ska bli sjukt kul å träffa de nu. På kvällen sen ska vi dra till Hagfors och då kommer också Emma och är med oss. Någonstans ska vi förhoppningsvis sova också tillsammans :)

Söndag kanske ja får se min Emmis :) Inte säkert än, om ja inte får de åker ja nog förmodligen hem till Kd igen. Annars åker jag ner på Måndag :) Så ser min helg ut iaf,

Nu ska jag se lite på en film tror ja, :) Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0