Hemma

Nu är jag äntligen hemma igen, och herregud va skönt det är. Har som sagt inte varit hemma sen i torsdags morse så.
Det var både kul och mindre kul i Humletorp. Det var kul fram tills 11 igårkväll ungefär. Orkar inte ta upp allt, men orsaken var iaf:
Trötta som tusan
Vi skulle ut i skogen mitt i natten
Doppa huvudet i mjöl, vatten å äpple
Äta äckliga saker
Kexsmulor full sängen
Godistjuvar

Blev riktigt förbannad ett tag, och jag var nog inte ensam ;) Men annars vare väl okej.
Imorrn är de en lång skoldag, slutar fyra. Efter de ska ja till apoteket, tvätta kläder och städa. Men det känns som att det kommer bli en av sakerna bara ;) Just för att jag är så lat.

Bilder från i helgen lägger jag ut på bdb. :) Just för att det är till för bilder, det är inte lika roligt att lägga upp många på bloggen. Haha :)

Nu ska jag tamejfan snart sova. Är himla trött nu ska ni veta :) Så ja säger godnatt, !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0