Because of you

Denna helgen har varit jättebra:) Det började med att mamma kom och hämtade mig i skolan, vi drog hem hit så hon fick kolla lite, satt och pratade och fixade lite. Sen åkte vi in till stan och så åt vi mat på kebab house :) De va GOTT! Efter de gick vi i lite affärer, sen mötte vi upp Carina och så handlade vi lite mat och gick hem till henne :)
Vi laddade upp me godis och chips osv, sen kollade vi alla på "Monster till svärmor" som gick på tv. Såklart somnade jag, men vaknade innan den va slut igen, borstade tänderna och la mig igen :)

På lördan så gick vi ut på stan direkt efter frukosten, hade kollat in en jacka på intersport som ja ville ha, så vi hade lagt undan den :) så den köpte ja. Hade ju egentligen tänkt köpa först en Peak, sen en Everest, men ja hittade en annan nu som ja kan ha som skidjacka också :) Sen vet ja inte riktigt om ja har råd med någon dyrare jacka. Denna kostade iaf 800, så de va lagom :) Gick runt där, sen mötte vi upp Anette och lilla Alva :) Åkte till Ikea, där gick vi lääääänge. Köpte mig ett stort doftljus och två små ljuslyktor. Sen hämtade vi upp min Andreas vid busstationen och åkte vidare till Anette :)

Åt pizza där, slöade osv. :) Sen skjutsade mamma och Carina hem mig och Andreas hit, och de åkte till Carina. Vi kollade på två filmer sen somnade vi.

Igår vare verkligen en slappdag. Mamma kom förbi en snabbis och sa hejdå :( Saknar henne redan. Är allt för korta studer ja får se henne. Men men, får va glad för de lilla iaf :)

Jag fick iallafall spendera en helg med massor av folk som jag tycker om :) De va inte fel !

Idag har ja absolut ingenting planerat. Ska bara slappa, igen ;)

Lägger upp bilder på jackan sen när jag har laddat batterierna :) Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0