I can wait

Sitter nu i skolan och har svenska, läraren är sjuk, och det är andra svenskalektionen idag, den enda uppgiften vi fick var att svara klart på frågor om filmen "Boys don't cry". Är nu klar med det, så jag har inte gjort nåt under lektionen, och det är typ en halvtimme kvar. Efter det har vi ungefär en timme på oss att ha rast och sen ta oss in till stan. Ska möta upp vår samhäll/historia lärare Jens på torget, och sen ska vi till ett fängelsemuseum. Så det blir nog inte allt för tråkigt. Denna dagen har alltså gått hyfsat fort, och om man tänker på att det är en 9-4 dag så har den gått förjävligt fort :) Har visserligen inte slutat än, men som sagt så är det inte speciellt mycket kvar och ja har inget jobb kvar.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, vill ut och gå men vädret suuuger ju. Så sitter väl inne och kollar på en film kanske :) De gjorde ja igår, och hade doftljusena tända, MYS. Fattas bara en Andreas! Till råga på allt kollade ja på "The Holiday" igår, (som jag för övrigt älskar) och den gör en verkligen myssjuk :) Men jag får se min Andreas imorrn, och det är jag glad för :)

Nu ska jag försöka fördriva lektionen med att bara slösurfa. HEJDÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0