Hockey osv.



Yes, hockey vare igår, och Jossi va det enda HV-fanet tills typ 5 min innan matchen började. Men de va inte många som vågade sig upp då heller, sammalagt kanske de va 10 st :D MOBBAT. Färjestad va ju bäst som vanligt och vann med 4-2 ;) BRABRA.

Skulle ha varit ute å sprungit idag, men Jessy va hunrig när ja kom hem, så ja fick ställa mig och diska (diskade aldrig igår så va mkt idag), sen gjorde vi mat (ris å kyckling som ja sa förut ;) och sen åt vi.
Sen har ja suttit framför datorn hela tiden, har hjälpt min kära vän Louise med hennes blogg. Ni kan ju kolla in hennes om ni vill ;) ---> Louise.

Nu ska ja strax lägga mig, klart att ja ska vara urtrött nu när ja får sova två timmar extra imorrn. Men men, är väl bara bra antar ja :) Blir nog dålig uppdatering från och med nu och fram tills på måndag skulle ja tro, om ja inte får tag på en dator vill säga. Drar ju som sagt till Andreas imorrn, sen på fredan efter skolan drar ja dit igen, och på lördan till Grums :) Sen på söndag kommer ja iof hem, så då på kvällen blire nog att skriva :)

Haré! Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0