Torsdag

Tjenis! Sitter i skolan och har precis ätit lunch :)
Innan lunchen hade vi idrott, och vi skulle ändå bort till våxnäshallen, så vi tog bussen.
Hoppade höjd å längdhopp och ja slog mitt personliga rekord i båda ;) Kanske är för att ja inte har gjort nåt av de på år och dag :D haha.
Egentligen slutade idrotten tio i 12, och bussen därifrån gick bara kvart i å kvart över, och skulle vi ta den kvart över skulle vi inte hinna äta, eftersom vi börjar 20 i 1 :) Så vi fick slute LITE tidigare, och då menar ja lite. 5 över halv, och jag har nog aldrig i mina dar bytt om så jävla fort :O Louise tillochmed hjälpte mig att packa grejerna, så ja va nog klar på 2 min eller nåt :D

Bara samhällslektionen kvar nu, sen drar ja, Louise, Jossa å Felicia å äter på bk och sen hem till mig :D Senare ikväll ska vi även på bio ;) Patrik 1,5 tror ja de blir. MYS!

Och imorrn drar ja till Andreas och spenderar helgen hos honom, fan va gott :D

Haré ;)

Mina underbara tjejer :) <3



Och min underbara pojkvän å ja :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0