presidenter hit å dit

Bra idag idag :) Felicia å Jossa följde me efter skolan, vi drog till bk å åt mat. Ville egentligen inte äta där men ja fick väl offra mig ;) höhö. Crispy chicken är rätt gooo så de gick la bra :D Drog hem hit fter de, satt å tjööta ett bra tag :) Kolla på mina snygga bilder på datorn å så :D Felicia skulle värma choklad också, gick inge vidare ;) Hon blev inte nöjd me värmen och ställde in muggen me kakao i in i mikron, drog på flera minuter å sen svämmade de över :D Choklad överallt.
Talet gick de inte heller så bra med, satt med de en timme typ, men de gick inte framåt. Sen åkte de hem vid 20 över sex. Och sen dess har jag suttit med talet (Y)De värsta är ju att vi har blivit utsedda att vara republikaner av Jens (läraren) så vi måste ju skriva som Mccain tycker. FIFAN!. Jag har hållt på med ps och diskat imellan, de tog kanske en timme. Annars har ja suttit me de hela tiden, och nu är ja så jävla lett på alla presidenter så ni vet inte :P Ja ringde till mamma så hon fick hjälpa mig me talet, men nu är ja nog klar iaf =) SKÖNT.

Ska vänta på att Andreas loggar in nu så ska ja prata me han en snabbis sen sova (: Imorrn blire hem till Hagfors !

blääääääääää på dig mccain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0