Mörkt

Nu börjar det minsann bli mörkt fort! :O Och det tycker jag inte om :( Så nu vill jag bara att snön ska komma och pigga upp lite, så det blir lite ljusare osv :) Sen är jag otroligt sugen på skidor nu. När jag var hos mamma åka vi som sagt och köpte nya skidor och sen köpte hon även ett par nya skidvantar till mig. De kostade 400, så nu jävlar ska ja inte tappa bort dom. Men snygga va de, sköna as hell också ;) Men då vare ju av märket hestra, så då förstår man :D

Tyckte faktiskt att skoldagen idag gick rätt fort ändå, för å vara den drygaste dagen på hela veckan :P Och imorrn är nog den skönaste :) Jobba med va ja vill. Sen onsdag kvar och sen på torsdag träffar ja min Andreas! Saknar honom redan :)
Sen vet ja inte hur ja ska göra denna helgen, men ja tror nog ja kommer hem :D Pappa tyckte att om ja skulle vara borta en hel helg framöver kunde ja vara det denna helgen för han skulle ändå jobba :P Men aa, ja kommer nog hem ändå :) Och då har ja bestämt att ja ska leka med Emmis, du kommer ihåg de va ? ;) Blir bra de iaf.

Nej nu ska ja nog lägga mig i sängen och kolla på vänner :D Hare bra!

Dessa skidorna fick ja, fast de va lite annorlunda i färgen, mer vita ist för svarta tror ja :) Annars äre nog rätt. Sen har vi vantarna också;) De blir sköna i vinter!



Kommentarer
Postat av: Emmis

klart jag kommer ihåg :) lördag sa vi väl? :D

2008-11-03 @ 19:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0