Kaffe

Igår blev de tre koppar och nu sitter ja å dricker "morgonkoppen" ;) Mums va gott det är. Idag börjar vi senare, så ja behövde inte gå upp förens runt åtta vid Andreas idag. Det var väldigt skönt :)

Fick som sagt lov att vänta på halv 4 bussen igår, och som vanligt så var bussen dryg så ja kom senare än ja skulle, och när ja kom dit mötte Andreas upp mig, och så gick vi å hämtade däcket till hans bil, som de hade blivit punka på. Nu var det lagat :) Vi gick hem, jobbigt att bära på massa grejer, kallt vare å halt :D Och bra som jag är så hade ja mina converse, gör ju inte saken lättare direkt.
Sen när vi kom hem åt vi mat å sen kollade vi på tv heeeela kvällen :) Han hade ju ingen träning, så ja fick mysa med honom hela tiden. Bra de ;)

Nu väntar ja på gänget, vi ska ha gympa nu :) Sen har vi mat och sen matte, sen slutar vi vid 2 :D Så från och med nu är torsdagar min farvoritdag ;)

Hejdååå!

Kommentarer
Postat av: SANIBO

nicenice,

2008-11-20 @ 10:35:25
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0