Helgen

Jag har inte hunnit uppdatera nåt under helgen :) har varit ganska mycket som hänt faktiskt.
På fredan så beställde ja mig en pizza direkt ja kom hem, de va verkligen gott. Va väldigt länge sen ja åt de nu :) Sen på kvällen så gick ja till Josse, där även Jossi å Emma var. Vi gick sen till blixten där de va nån liten fest, men de spårade ur så vi gick hem vid ungefär 12 tror ja :) Gick å la mig direkt.

På lördan så åkte jag till farmor :) Va där nåra timmar, intervjuade henne til len uppgift vi fått i svenskan, osv :) Försökte få in nya skidjacka ren, men jag har fått nåra fläckar på den som inte går bort :O Så hon ska lämna in den på kemtvätt idag =) Sen åkte jag hem och åt och sedan vidare mot Emmö, gjorde oss iordning och så sen kom även Emma :) Vi satt och drygade och försökte hitta en förfest, fick tillslut komma till Fredrik i uddeholm :) Där va även Victor å Anton. Vi satt där och spelade tv-spel å grejer innan de skulle till byn, vi fick åka med, han bror skjutsade och vi drog på fest i ekshärad.

Där vare inte kul, hann vara där en trekvart kanske sen sa dom att festen va slut (Y) Så vi höll på å leta skjuts ett bra tag, och fick sedan tag på Jimmie, han kom dit vid 2-halv3 nån gång, och då fick vi äntligen skjuts hem. Ja hade VÄRLDENS huvudvärk under kvällen, så de va inte gott. Den natten tror ja vi sov ungefär 3 timmar. (Y)

På morronen drog ja å Emma med Dennis å Fredrik hem till Fredrik :) Satt å kollade på film hela dagen och drygade. åkte hem vid 3-4 nån gång och då åkte ja direkt till farmor. Sen tog ja å Jessy 5 bussen hit :)

Oj va långt inlägg de blev, men där har ni hela min helg iaf :) Idag ska ja å Jessy till Bergvik å strosa runt efter skolan föresten, har inte varit där på ett tag så .. de blir bra :)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Här! !!1111!!11111

2008-11-24 @ 11:17:29
URL: http://squishy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0