Färger i en vind

Blev lite inspirerad av pocahontas där ;) Den låten spelade inne vid Jessy, tror hon kollar på disney.
Idag efter skolan gick ja å Amanda runt lite på stan, ja köpte en väldigt mkt försenad present till Jessy, en datamus :) Och ja lovar att ni (Jossi, Josse å Emma) ska få era också ;) Tänkte köpa de samtidigt som julklapparna. Och förlåt om de blivit försenat, VÄLDIGT mycket. Men bättre sent än aldrig :D
De va iallafall trevligt, köpte mig även ett par stora guldringar. Tjocka :) Och en godispåse :D Sen drog ja hem, väntade på Jessy och gjorde sedan mat, falukorv och stekt potatis ;P Mumms.

Nu ska ja hjälpa Sara med hennes design tror ja :) Sen vet ja inte.

Föresten, ja kollade förut efter nåt gym, men de finns inget under 300/månad. Så ja kom på en helt jävla SUVERÄN sak. Jag kan ju börja rida igen :D liksom, why not? de kostar ungefär 400 i månaden. För det är 105 Kr/gång, så liksom aa, de blir ju typ lika :D Ska bara fråga mamma å pappa om de inte kan hjälpa mig med en hundring ;) Sen måste ja ringa å höra med ridskolan, för ja kan nog förmodligen inte rida under veckan =/ Kanske fredag, men inte för tidigt för då hinner ja inte hem :O Men aa, vi får se hur de blir, ja hoppas iallafall att det går, för hästar och ridning är fan det bästa ja vet :) Det får mig alltid på glatt humör.

Så nu ikväll är humöret på topp kan ja säga :D

Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du skulle inte kunna tänka dig och göra en till mig också? ;)

2008-11-04 @ 20:23:08
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0