Dryg lunch

Är just vad vi har. En timme å 20 min! Kan väl va skönt ibland, men idag så har vi lunch sen grafisk kommunikation i två timmar. Så vi har slagit oss ner i datasalen nu, och på denna sköna stol kommer jag sitta fram tills tio i tre (Y) Lät inte de sköönt ? Njae, ja vet inte om ja tycker de ja ;) Men men, det är iallafall en slapp lektion, så det är ett plus.

Efter skolan vet ja inte om vi drar hem till mig först, eller om vi skulle äta och gå på stan. Sen ikväll åker vi som sagt till grums :) Vi ska väl kolla på Idol och så. Slapp och mysig dag.
På tal om mat så vet jag inte vad jag ska äta sen, resten av "gänget" vill äta på bk (burgerking) men vi åt ju där förra torsdan och njae, ja känner mig så onyttig :O Så ja funderar på att köpa en baugette i affären bredvid. Problemet då är att den baugetten jag tycker om är en kyckling och curry baugette, och det var kycklingfilé och currysås i skolan idag ;) haha. i-landproblem forever<3

Det var väl allt för mig just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0