2 ½ män

Kollar jag nu på :) Det enda som är sebart på tv:n eftersom vi har så himla MÅNGA kanaler ;) Nyss var ja jätteduktig å skrev ett lååångt inlägg och sen skulle ja förhandsgranska de, och så va de nåt som ja skulle ändra och ist för att trycka på tillbaka-knappen så tryckte ja på kryss (Y)  Så nu får jag skriva om!!

Jaja, idag fick vi nyss schema iaf, och måndagarna har förbättrats tycker ja, är fortfarande en 4-dag men lektionerna är bättre :) Och det är den ENDA fyradagen också :D imorrn har vi vanlig egen tisdag, men sen på onsdag slutar vi två ;) Och då drar ja till Andreas. Sen på torsdag börjar vi tjugo i elva och slutar två , hur gott ? :D På fredag går vi som vanligt ;) Men den är inte drygt.

Imorrn ska Felicia å Joss följa med mig hem, vi ska skriva klart talet inom vår presidentkampanj :) Fan va kul vi har haft när vi spelat in våra radioprogram osv. Tror ja ska jobba inom de ja ;) haha. grymt kul iaf. Fick höra resultaten idag, och då hade lärarna lagt in musik å greyer, lät riktigt proffsigt :D
Aja, efter de ska vi på hockey ;) Och snälla Feli bjuder mig, eftersom ja är fattig at the moment :D Men ja lovar att bjjuda tillbax :) Så det är alltså en mysdag!

Satt å pilla me designen förut som ni kanske ser. Och den blev lite...stor? Men ja orkar inte göra om den nu så den får bli kvar för tillfället :)

Nu ska ja lägga mig i min underbart sköna säng och sen somna framför tv:n ;) Mums. Nattinatti!

Söta är dom ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0