this steam.

Igår följde jag med Andreas och hans mamma till Borlänge. Andreas skulle köpa sig ett par nya skidor som bara fanns där, så då följde ja med eftersom ja aldrig varit där :)
Vi åkte till kupolen, och kollade igenom nästan alla affärerna där :) jag hade egentligen inga pengar att köpa nått för, men jag köpte mig iaf en peeling och en ansiktscreme. Sen blev jag bjuden på lunch av Ann-louise :) Det var väldigt snällt. Vi åt på taco bar, och vi beställde oss alla tre en nacho deluxe (?) eller vad den nu hette :) Gott vare iallfall.

Idag var skolan dryg. Jag har varit hungrig och haft ont hela dagen, så den har bara segat sig fram. Jag skulle oxå ha varit till styrkan idag, men jag har bestämt mig för att skippa det. Mitt rum är i stort behov av en storstädning. Sen är jag himla sugen på äppelpaj. Så jag tror att det blir det dagen består av :)

Imorrn är sista vanliga dagen innan påsklovet. För på Onsdag har vi friluftsdag, till Branäs :D och på torsdag är de bara halva dagen vi går vanligt, sen ska vi se på film eller något sånt :) Sedan på fredag åker jag och Andreas upp till mamma och åker skidor. Denna gången tror jag vi ska till Tänndalen/Hamra/Funäs, kalla det vad ni vill, jag är inte säker på dess riktiga namn. Men jag kallar det Funäs :)

Det ska bli mycket kul!


Här är lite bilder från sportlovet hos mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0