helgen.

Fredag: då var emma här :) Vi beställde lite kläder, från halens. Det är inte ofta jag beställer därifrån, men nu blev det så :) Sen gjorde vi inte så mycket här hemma, och på kvällen så hämtade Andreas oss, och vi spelade guitar hero hos honom. Robin kom också och besökte oss. Vi skjutsade sen hem emma, eftersom det regnade ute, och gick sen och lade oss.

Lördag: Vaknade halv 12, gick upp och åt. Sen satt vi och spelade guitar hero igen, och gjorde oss sedan klara.
Andreas skjutsade mig till jessy och åkte själv iväg för att träna. Jag och Jessy satt bara och gjorde ingenting först, sen drog vi iväg till filmbolaget och köpte godis. Jag köpte för 52 kr ! haha, jag skrattar åt mig själv över hur mycket det egentligen är. Men då har jag inte köpt en godispåse på hur j*vla länge som helst. Så jag tycker inte det gjorde så mycket :) Vi kollade iallafall på Melodifestivalen, och sen på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar". Sen gick hon hem, och då dröjde det inte länge innan jag gick och lade mig.

Söndag: Vaknade vid 12, kollade på reprisen från Let's dance, och åt godis :D Nu sitter jag här och funderar över vad jag ska göra idag. Skulle egentligen behövt att träna, för det skulle jag ha gjort igår. Men jag känner verkligen inte för det, och jag ska ändå träna imorrn. Så vi får se hur det blir. Lutar mot en slappdag :)

Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0