Sommarlov.

Nu har jag äntligen sommarlov, och det är orsaken till varför jag nästan aldrig skriver längre :) Jag tycker att man ska umgås och vara ute med kompisarna istället för att skriva här. Men nu är det ju så att det inte har varit det bästa vädret direkt..
Ett väldigt STORT skräll att det är superfint precis innan vi slutar, och sen blire det bara värre.. :S
Men vi får hoppas på att det vänder snart igen, idag ser det mycket bättre ut :) Iallafall utanför mitt fönster, men jag vill inte titta på hur himlen är runt omkring.
Idag ska jag träffa min underbara Jessy :) Hon är och jobbar nu men slutar två. Har ingen aning om vad vi ska göra, men håller det fina vädret i sig så är vi nog ute iaf :)

Igår så beställde jag och Emma äntligen biljetter till LARS wännerbäck :) Och fy tusan va kul det ska bli, jag hade hur roligt som helst när vi va på honom för 2 år sedan, och då kunde jag inte en enda låt :D haha, så jag hoppas att det blir ännu roligare denna gång :)

Ha en bra dag !

Ska försöka skriva lite oftare här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0