Lars

Jag sitter nu här hemma och lyssnar på Lars nya album Daugava. Lite annourlunda än de gamla låtarna tycker jag, inte lika bra. Men de duger :) Det är ju trots allt Lasssse, och även om ja inte tycker att hans låtar är de bästa ja har hört, så har jag några favoriter, och han e verkligen en bra artist tycker jag :)

Dagen idag har varit bra :) Det har varit finare väder än vanligt, och jag gick upp vid 9!! dock gjorde ja de endast för att jag var tvungen. Hade tid hos tandläkaren vid kvart över 10.
Efter tandläkaren åkte jag hem och sov lite, sen kom Andreas och hämtade mig och så åkte vi till hans sommarstuga i Råda. Och där har vi varit typ hela dagen. Solade i kanske en halvtimme högst. Sen blev de kallt, då lagade vi nudlar och spelade kort. Sen blev de inte mycket mer :)

Nu ska jag nog ta och kolla på en film, finns inte mycket annat man kan göra på kvällarna :P förutom fest då, men jag känner att ja vill nog ta de lugnt ett tag :) Även om jag är sugen på att göra nåt, så blev det så himla mycket fest och grejer på skolavslutningsveckan så :P

Jag saknar mamma och Markus hemskt mycket ! Det skulle verkligen inte vara fel att få vara med dom nu där uppe. Så himla mysigt. Och jag pratade med mamma förut, och då sa hon att de hade varit och fiskat och grejer. Jag som så gärna vill ha en hel familj just nu! Eller det vill jag väl jämt, men nu känner jag att verkligen är i behov av en. Tror jag springer och hälsar på henne imorrn, inte så långt ;)

Ha en bra kväll :)

Mannen respektive kvinnan i mitt liv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0