Helgen

.. har varit bra! jävligt fint väder och sånt gör en på bra humör :)
Igår var vi vid bystugan, och det var himla kul till att börja med. Va på ett danshumör, så det var roligt :)
Sen på kvällen blev det inte lika kul, men ja åkte hem vid 3 ungefär :P

Idag har jag inte hunnit nåt typ, vaknade vid 11 (?) tror jag. Sen har jag luggit ute och tränat på matteprovet, åkt och köpt en glass med pappa, tränat mer och nu har jag lagt ner det där provet tror ja, de kan hoppa i sjön. fy fan ! det är hel omöjliga uppgifter :S Så jag är stolt över om jag klarar iaf en eller två uppgifter imorrn.

Sedan har vi noprov på tisdan, så ja tänkte ta och träna lite på det nu, för får jag bra på det så skulle jag få mvg i biologi :) så då kan jag lägga ner mig inför detta :) känns skönt. Jag tränar nu för imorrn vill ja inte träna, för då FYLLER JAG ÅR :) göttgöttgött. så skriv grattis till mig nu ;)

Hoppas ni har haft en bra helg iaf, hejs så länge :)

Kommentarer
Postat av: Emms

Grattis i förskott Idis :)

2008-06-01 @ 20:52:08
URL: http://Emm4aa.blogg.se
Postat av: Ida

:) Tack Emmis!

2008-06-01 @ 22:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0