:)

Igår var en ganska stressig dag tycker jag. Eller mer än vanligt iaf.
Började med att jag och Jossi drog iväg å tränade vid 2, sen när vi kom hem fick vi vänta på att pappa skulle vakna, sen fick jag pengar av honom och så skulle vi dra iväg till telehuset och äta. På vägen dit stannade min moped två gånger (Y) det var nån slang till typ förgasaren som hade släppt, så pappa fick komma och laga den två gånger :D
Jaja, vi kom tillslut till telehuset iaf, och där åt vi båda bakad potatis med kyckling och curry. Jättegott!!
När jag kom hem fick jag hjälpa till att klippa gräsmattan, halva ungefär, för pappa skulle göra sig något att äta.
Efter det åkte vi upp på speedway. Där fick jag sitta och ta det lugnt :) haha

På kvällen så kom Jossi hit och sov över. Vi kollade på Pearl harbor, sjukt bra film :) ojojoj. Men lång var den.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, tror vi ska måla huset, och sen ikväll får vi se :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tur att jag tippsade om filmen då:D:D

2008-06-28 @ 00:01:13
Postat av: Ida

haha, jaa :D de va tur

2008-06-29 @ 19:07:32
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: Emms

Absolut att den är. Kommer ihåg första gången jag såg den hemma vid dig. Och vi satt med tårar i ögonen hela tiden :)

2008-06-30 @ 12:58:29
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0