1+1

Idag äre tisdag, och jag är faktiskt förvånad över att jag har koll på de :) Brukar alltid tappa bort mig under sommarloven. Alla dagar blir ju så lika.
Idag vaknade jag iaf kl 1 och då gick ja upp och åt frukost, sen gick jag ut och målade huset. Tillslut tröttnade jag på det och nu sitter jag här. Jag tänkte att jag skulle gå ner och göra mig mat :)
Just ja, jag beställe mig lite klädet från hm förut :) Kom på att jag behöver minst en bikini till när vi ska till Tunisien, för då har man väl typ bikini varje dag, och inte så kul att gå runt i en eller två på två veckor, så nu har jag iaf snart tre att ta med :)

Beställt


Skulle egentligen bara ha beställt en bikini. Men de blev klänningen och linnet också :) tänkte att klänningen kunde va bra att ha när man e på stranden :) likaså linnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0