Lägenheten.

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på lägenheten, har totalt glömt bort de :) Ser kanske inte så vackert ut nu, men nu är det ju inte våra möbler där och det ser lite tomt ut, men det ska nog kunna bli mysigt detta :D golvet är kanske inte det vackraste heller, men allt kan inte vara perfekt :)

Vägen på sidan av huset, vår dörr :)



Taget från det andra hållet.


DÖRREN :D



Självklart finns de också en baksida, men den tillhör vår hyresvärd, så jag orkar inte lägga upp bilder på den.

Här blir mitt rum :) Det ser mycket mindre ut än det är, dessa möblerna ska alltså ut, och mina ska in :) Sängen ska vara kvar bara.


Detta är Jessicas rum, hon ska ha kvar möblerna :) Förutom nattduksbordet.


Och här är vårt otroligt stora kök! :D och hallen :) haha, men de duger ;)


Nu ska jag ta och kolla klart på National treasure 2, som jag började kolla på igår. Hörs imorrn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0