Innan mörkret faller

Jag har nyss varit och gått i vågbacken. Helvete va svårt de va å hitta denna gången. Fast de kanske berodde på att ja inte var så uppmärksam. Men ja tog iallafall den gula (5 km) sen tog den slut och då fick ja gå in på den blå ( 7 km ), sen kom jag in på den gula igen, och i slutet kom jag in på den röda. Haha, så jag vet inte hur långt jag gick :)

Jag ska alldeles strax äta mat, sen duscha och göra mig iordninge litegrann, inför klassfesten ikväll :D Vi ska vara i störtis sommarstuga (där vi var på midsommar). Ska bli himla kul, för ja tror att nästan alla skulle komma. :)
Vi ska grilla, och så tror ja vi ska ta med bl.a. kubb och sånt,ha de trevligt :D


Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och säger Hallo :)



Kram Angelwing

2008-07-16 @ 15:02:49
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0