Hede

Japp, nu sitter jag allså här i Hede hos Mamma. Ohej va skönt de va att få träffa dem igen :) Men gud ja saknar redan alla kompisar, och ja har varit borta i en dag!!
Men ja hoppas att ja kommer må förävligt bra där nere och att ja har mycket att göra, så att ja får tankarna på något annat ;) För när jag kommer hem är jag hel övertygad om att då kommer jag vilja åka tillbaka :D

Idag har vi iallafall varit vid campingen där de har en utepool osv, va riktigt skönt :) Sen har vi inte hunnit med mer, ja har sytt upp nåra jeans till shorts och sen fixat till en kjol.
Imorrn blire nog också poolen, och på tisdag ska vi bara packa och längta oss igenom dagen :) Sen på onsdag morron vid 7 drar vi mot Nyköping, för vi ska tydligen flyga därifrån, trodde det var från Stockholm först men. Flyget går vid 18.50. Så vi har marginal iallafall. Men det tar ju ungefär 6 timmar så. Ser veeeeeeeeerkligen fram emot det, inte.

Ja har också fixat msn i mobilen så att ja kan prata lite iaf med kompisarna där nere. Om det nu funkar där, men det återstår att se. Sen ska vi fixa nåt betalkort därifrån till mobilen, så att ja ringer och skickar sms billigare. För 2 veckor helt utan kontakt med alla klarar ja nog fan inte :) haha, men vi får se det från den ljusa sidan, de kommer bli skönt att kommer hem sen.

Nu ska ja snart ut och spela kubb eller nåt med alla :) Ha de. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0