Artist


En riktigt bra sångerska är iallafall Kate Voegele. Hon är också skådespelerska i bl.a. One Tree Hill, där hon spelar Mia i säsong 5. Men hon är som sagt artist också :) Några av mina favortier är :
  • One way or another
  • Only fooling myself
  • No good
  • Kindly unspoken
De låtarna är verkligen värda att lyssna på :)

Dagen har jag spenderat med Jessy, och vi har faktiskt inte gjort nästan nåt, hon kom hit och väntade på mig som städade rummet rätt ordentligen, sen gick vi till henne och åt och tittade på tv, och nu på kvällen kollade vi på film med Josse, Jossi, Emma, Anton, Emil och Victor. Vi va roliga och tittade på spökhistorier och var nostalgiska tillsammans ;) Eller iallafall vi som såg den när vi var mindre.

Imorrn är det RIX FM FESTIVALEN i karlstad, och den ska jag på tillsammans med en massa flickor, vet inte alla men de blir några stycken :) Sen på Torsdag ska jag följa med farmor till Karlstad igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0