wiho..

..blev ingen hockey imorrn. och det tycker jag var skiiiit!
för jag orkar inte gå hela dagen.
Men idag fick vi iallafall missa de två sista lektionerna, och det var matte och b-språk, så de va verkligen inte illa :)
tyvärr förlorade hagfors innebandyn :(

senare ska jag iväg å rida :) och det ser jag fram emot. Sen vet ja inte vad jag ska göra.
Fick låna hem en film från Johan, som vi har som lärare i so just nu, som handlar om watergateskandalen.
Vi håller nämligen på å skriver artiklar om olika saker, och jag har watergate :)
Filmen heter "All the president's men" och den verkar faktiskt bra. Men robert redford och dustin hoffman e ju me så :) det hoppas jag.

ne nu ska ja lägga mig å läsa i en tidning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0