:)

igår var de rekordbesök på min blogg :) jag har inte många, men det ska väl börja någonstans :)

Idag har jag och Jossi varit till styrkan. Vi åkte dit diretk efter skolan och tränade en timme.
Nu är jag också medlem där :) sköönt, så jag tror vi ska dit på onsdag och torsdag också :) iaf en av dagarna.
Nu är trött, så jag tänkte lägga mig å kollla på tv:n eller något :) sitter inrullad i täket nu, fryser så mycket.

Ikväll sover jag hos Andreas tror ja :) och imorgon har vi bad på morronen, sen går vi tills vi har mat eller nått sånt, och sen ska vi ner och kolla på innebandy :) sen slutar vi.
På onsdags går vi också halva dagen, sen är det hockeyturnering som vi ska kolla på :) och sen på fredag ska jag och Emmis ta ledigt dom två sista timmarna för att dra iväg till karlstad , sooooft.
så det blir alltså två hela skoldagar för mig denna vecka :)

Sen nästa vecka är det sportlov, och de börjar med att jag stannar kvar i karlstad till Fredan, och sen kommer mamma och markus på kvällen, så sover vi över hos Carina tror ja :)
Sen på lördag ska vi nog ut lite på stan igen, och sen kl 2 ska min moster Anettes första bebis Alva döpas :)
Efter det vet jag inte vad som händer, skulle ha varit till byn, men jag skippar nog de :)
Sover över där igen, och sen på söndag morron åker vi och hämtar upp Andreas, sen drar vi upp till mamma :)
och jag tror vi kommer hem söndan innan skolan, och det var väl kanske lite drygt. men det gör inget ändå :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

roligt med rekord =)

2008-02-18 @ 18:35:37
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Ida

ja, verkligen :)

2008-02-18 @ 18:45:01
URL: http://everysecond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0