Tomtenissar

Jag sitter hemma i Hagfors nu och har absolut ingenting att göra. Känns gott som fan, enda dåliga är att ja skulle kunna ha varit hos Andreas istället :( Han va ju sjuk när ja va där igår så vi fick inte pussas, fick dock en puss av honom innan ja åkte, men ja vill ha fler.. ;) Jaja, vi syns ju efter julen iaf!

Igår umgicks jag med Emma, som även fyllde 16 som oss alla andra ;) Haha, åter igen grattis! Vi gjorde inte speciellt mycket, pratade och kollade igenom den otroligt tjocka skolkatalogen från Karlstad. 

Som sagt, noll koll idag på vad som händer. Ingen kompis verkar vara tillgänglig, så ja får väl vara hemma och feta mig. Lutar mot typ pizza eller godis kanske? Skullte inte vara fel. Pappa jobbar också så jag är verkligen ensam. Men de tycker ja om :D

Nej nu ska ja göra något, imorrn åker ja föresten till mamma så aa, skriver väl kanske nåt när ja är där!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0