Snö

Blev ingen Anna igår :( Tråkigt. Menmen.
Jag fick istället träffa Josse, Jossi å Emmö :) de va trevlans. Sen blev de två filmer under kvällen och sen sängen :)

Idag vaknade jag vid 11, gick upp och åt frukost me far och sen drog ja och Jossi upp till valhall för att se hockey. Där skulle de satsa på publikrekord, så de va fullt me folk :) Ja tycker om att kolla på hockey så de va kul, men hann inte se klart allt då ja skulle hinna till farmor å äta innan 5bussen gick. Viking förlorade me 4-8. Tråååkigt.

Nu har ja ont i min rygg, fick de när ja gjorde min övningar :O vet inte om ja stretchade ut för mycket kanske? Jaja. Ska till kiropraktorn imorrn så :) Gott.

Nej nu ska ja prata lite med älskling sen sova :) Nattinatti!

Såhär såg de ut i hagfors :D och här i kd äre helt bart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0