Pray in the night

Just nu har jag suttit och gjort en ny design till Felicia :) Det tog sin tid, för det är mycket mer att göra när någon annan inte har gjort nåt med designen förut. Men det ordnade sig, hoppas du blev nöjd!

Ja, just ja. Igår åkte ja till Andreas, ja jobbade som aldrig förr de två sista svenskalektionerna för att ja skulle kunna gå tidigare. Tror ja skrev 5 a4-sidor på datorn, men då är ja klar nu också ;) Så jaa, ja fick gå ca 35 min tidigare, så ja hann med 2-tåget :) De va gott. Under kvällen gjorde vi istortsett inget! Han hade ingen träning så vi myste hela tiden, och de ÄLSKAR ja ;)
Imorse gick alarmet vid 8, Andreas gick upp å gjorde frukost och ja gjorde mig iordning. Sen åkte vi både med tåget till kd, låg mot varandra å småsov på tåget, och även på mcdonalds i en halvtimme sen innan min buss gick. Sen hade ja gympa, mat och sist matte.

Var till kiropraktorn efter och sen köpte ja de sista till Andreas julklapp :) Hem och så har ja ätit nudlar idag igen, haha. Oj va roligt jag är, orkade verkligen inte laga mat ;)

Imorrn äre skolan, börjar vid halv 10, med luciatåg :) Så första lektionen missar vi, sen har vi samhäll å gk sen slut :) Så drar ja till Andreas igen och är där över natten.

Och på lördag drar ja mot grums och luciafirande :D

Långt inlägg, men så blire :) Nu ska ja packa in julklappar, Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0