NÖJD

Jag är så nöjd, nöjd, nöjd med min nya dator. Älskar att ligga i sängen och må gott ;) Och speciellt att ja har en dator i hagfors nu också. Tillochmed pappa ville byta dator me mig :D

Nu har jag tur med en annan sak också, ja behöver inte gå upp tidigt imorrn utan pappa skjutsar mig till Sunne. Han erbjöd sig de och han va nästan lite sur för att ja inte hade frågat honom. Så går de när man ska vara snäll och tänka på ekonomin ;) Sen hämtar farmor och farfar mig också, så jag blir kvar hos min älskling tills på onsdag :D Perfekt.

Taggad inför nyår är ja nu..

Förut kollade ja å Emma föresten på Sex and the city. Den är bra, och Emma är bra :)

Over... and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0