My evening.

Min kväll igår slutade med lite Stefan å krister. Jag älskar deras "show" Där fick du! Ojojoj ;) Längesen jag såg den nu så ja skrattade för fulla muggar. Känns lite halvkonstig att ligga å garva helt ensam men, jaja.

Nu sitter jag, Felicia å Louise i datasalen. Vi har religion och vi ska ha etikprat gruppvis, men jag om min grupp är sist, så vi får vänta :) Sen drar ja.

Btw, så är det första gången på hur länge som helst som jag bär min tunga bag som är fullproppad. Och jag har inte i närheten så ont i axeln som jag har haft förut :D Visst känns de lite, men de går inte att jämföra :) BRA

Mina våfflor i håret sitter i, halv rakt och halvt ... trollaktigt? Nej men jag är snygg idag ja!

See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0