En dagens

För tillfället så sitter jag inne i Jessys rum och ja lånar även hennes dator, tar för givet att det är okej eftersom hon har lånat min ;) haha. Ja sitter nämligen och spelar guitar hero. Det är fan roligt de, men dock äre nåt fel för de står att de inte är nåt memory card i? har kollat och de sitter i tror ja, men men. De va inte noga, ja spelar ju typ aldrig så det gör mig inget :)
Jaa, samma jävla mensvärk idag som sagt, jobbigt som tusan. Så om det är lika imorrn går ja bara på den första lektionen (eftersom den är ganska viktig) men sen struntar jag i svenskan, jag är ändå klar med allt där och jag tror vi ska se på film imorrn, så ja missar inget viktigt. Drar hem och vilar ett tag sen åker ja till Andreas. Måste ta me mig en massa jävla kläder till honom imorrn, eftersom ja inte kan ta med mig allt som jag ska ha under julllovet på fredag. De blir alltför mycke :)

Har våfflat/lockat mitt hår också. När jag ser mig själv så skriker det nostalgi!!!! <såhär såg ja ut när ja va liten ^^ Fast ja får väl platta ut de imorrn, om det inte har lagt sig ner :) Men ja va bara tvungen att prova på de, va så himla längesen som sagt.

Nääe, åter till gh. HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0