Black Sabbath

Japp de sitter jag och lyssna på nu, höhö. Pappa satte på de och sa att denna skivan va bra så jaa.. de får väl gå på.

Igår blev det väl inte som jag hade tänkt, hade tänkt att vi skulle spendera kvällen alla fyra ihop. Men det blev bara med Emma. Vi åkte på innebandy och satt med Anna, Emma, Sofie å Linnea. Men ja tror att Emma å ja pratade mer än att kolla ;) Så det blir när man inte ses så ofta. Efter innebandyn åkte ja hem, satte på Hulken-filmen och somnade ganska fort.

Idag har ja städat lite, kollat på Ensam Hemma 3 och ätit våfflor :) Nu sitter jag och väntar på Josse å Jossi och sen vet ja inte hur de blir med Anna, om hon kmr eller om hon myser med Sebb hela kvällen kanske ;) Haha. Ja förstår henne :)

Jaja, blir väl kanske film senare ikväll :) Och imorrn åker ja som vanligt till farmor å äter mat osv.

//

 


Just ja, knäck-bakning(?) blire sen också :D skulle ha gjort pepparkakor också, men de blev så sent så det skiter ja i ;) Men massa knäck som ja tar med till kd iaf. MUMMA


Kommentarer
Postat av: annna

så bra att du förstår mig =) hehe

2008-12-08 @ 08:07:45
URL: http://annapenttinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0