Yes

Okej, dagen idag har varit ganska bra faktiskt :) vi åkte som sagt in till stan och jag köpte en antennkabel, så nu funkar min tv igen :) wiiie.

Sen handlade vi mat, och Keith ville äta med oss, så han va snäll å betalade lite av maten, sen åkte vi hem och började laga mat, korvstroganoff och ris fick de bli :) Det blev suuupergott.
Sen kom mina mostrar och min lilla kusin Alva på besök. Så kul å se dom igen, och lilltjejen har blivit så stor, hela 9 månader :)

Nu ska ja ta det lugnt, för imorrn börjar jag 20 i nio, ska på nån kick off tills halv 12, då slutar ja. Men sen hade ja turen och få en tid så jag ska tillbaka till skolan vid 20 i två och prata med min mentor :P men men, inte mycket ja kan göra åt.
Efter de trampar ja vidare in till stan och möter upp Andreas :D Ska bli kul :)

Så dagen imorrn är alltså också planerad för min del ;)

Lilla Alva

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken sötnos!^^

2008-09-12 @ 08:42:31
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0