Vardag

Ja, nu är jag alltså hemma från min två-veckorsresa, men sammanlagt var jag nästan borta i 3 veckor, eftersom jag åkte upp till mamma ungefär en halv vecka innan vi flög :) Det har varit skönt att komma iväg lite, och det har varit jätteroligt att se nåt så annorlunda :) Jag har ju aldrig varit på en solresa förut, eller ja har knappt rest nåt alls. Jag va i usa på sommarlovet innan jag skulle börja 4an, men de va ju ingen solsemester :)

Vi landade på flygplatsen i Nyköping på onsdag vid 6 ungefär, och då åkte vi till ett hotell där och åt mat och sov över. Tror aldrig att jag varit så glad över att se svensk mat, nära att tårarna kom ;) Det var helt jävla underbart gott och vi sov som aldrig förr :P

På torsdan satte vi oss i bilen och åkte vid 10, så jag kom hem ungefär vid 1-2 nån gång. Det var himla skönt.

Sen dess har ja hunnit med att träffa nästan alla jag umgås med, så det är ju bra. Och igårkväll var första gången jag var själv på 3 veckor, så det var inte heller helt fel, och första gången jag sover själv också för den delen :)

Idag ska jag och Emmis hitta på nåt, och imorrn kanske jag ska en sväng till Sunne, sen på tisdag flyttar jag :D Det ska bli hur jävla kul som helst :) Vi ska åka ner vid 1 nån gång, och först gå på ikea och handla grejer, sen "hem" och göra iordning :)

Jag orkar inte lägga upp en massa bilder från resan just nu, fårse om de kmr ett inlägg senare, annars så finns dom på http://everysecond.bilddagboken.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0