Söndag

Ja, nu sitter jag hemma i Kd igen. Det är lite läskigt, för ja tycker redan att detta är hemma :O Men det är säkert för att jag har alla mina saker här. Men det är ju himla bra också, att jag trivs så bra i lägenheten :)

Helgen har varit väldigt bra faktiskt, lite stressig men. Eldfesten var rolig, men de tråkiga var att i parken så försvann alla mina kompisar, så de va väl kanske inte de roligaste. Men jag gick runt med Andreas ist, så de gjorde inget ;)

På lördan gick en massa flickor hem till Sara, och sen gick vi ut på Hagfors, satt vid nice inn i två timmar och åt, sen gick vi vidare till parken och kollade. Men min kropp klarade inte så länge, för ja höll på att frysa ihjäl, så vi åkte hem rätt tidigt :)

Idag har ja inte hunnit mycket, farmor och farfar skjutsade ner mig och Jessy vid 3, de kollade på lägenheten osv, sen fick jag lite pengar av dom så att ja kunde äta ute :D
Så när de hade åkt kom keith hit, och sen åkte vi tre till burger king och åt :) Sen åkte vi hem och nu har ja precis gjort om designen. Blev rätt nöjd denna gång :)

Imorrn börjar skolan inte förens vid halv 11, så ja får sova ut lite :)

Tänkte lägga in bilder på rummet, nu syns de inte så bra på bilderna, ser ju bättre ut i verkligheten. Men det är iaf nåt :)






Kommentarer
Postat av: Emms

Fint hörredu :)

2008-08-25 @ 11:51:24
URL: http://emm4aa.blogg.se/
Postat av: Sofie

såg mysigt ut :D

2008-08-25 @ 13:32:57
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0