torsdag

Dagen idag har sett ut såhär:

När vi skulle till skolan imorse fick jag besinstopp för första gången :) haha, men det var ändå tur i oturen, för mopeden stannade precis när vi kommit upp för den låånga backen och sen var det också en liten "ficka" bredvid så ja kunde bara svänga in där :) Josse fick sedan skjutsa mig till skolan för vi kunde inte vänta på pappa då vi hade nationella prov i matte direkt på morgonen. Provet gick sådär, svarade på allt :) men sen ska man väl förstås ha rätt också för att få några poäng. Men jag hoppas på ett g-vg iaf :) För så dåligt kändes det inte.

Efter skolan åka jag hem, åt mat och sen kom Jossi hit. Vi åkte och tränade, sen hem och så tog vi cykeln och cyklade, åkte förbi vid Eva för att hämta våran andra cykel, och där fick vi även varsin pannkaka :) Sen drog vi iväg in till Hagfors, köpte en glass och cyklade runt lite. Vi var övertrötta idag igen :)

Sen åkte vi hem, satte på oth och glodde ögonen ur oss ;)

Nu ska jag sätta på ett oth avsnitt till och somna.

Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0